Onze start

8 april 2017 - Amsterdam, Nederland

We zijn bezig met de laatste voorbereidingen van onze reis. 4 Mei vertrekken we richting Suriname. Daar gaan we 3 veelbelovende tochten maken naar Gunsi, Nickerie Bigi Pan en Palumeu. We hebben er zin in. Moene vindt het erg spannend, omdat hij echt niet weet wat er allemaal staat te gebeurden. Tja dat vinden wij ook, maar dat maakt reizen zo bijzonder.

We houden je natuurlijk zoveel mogelijk op de hoogte van ons mooie avontuur.

Moene zijn verhalen en de reacties van klasgenoten vind je op moene.reislogger.nl

1. Jacq van M:
    30 april 2017
    Lieverds! Een heel goede reis en succes ng met de laatste loodjes. Het was súper gezellig vanavond. Jx
  2. Cis:
    1 mei 2017
    Daar sluit ik mij geheel bij aan.

PS En leuk jullie weer te zien na een lange tijd Jacq en Jacky!
  3. Harry:
    1 mei 2017
    Geniet ervan en kom met een valies vol mooie reisverhalen terug!
  4. Sharon:
    1 mei 2017
    Go meki prisiri nanga makandra in switi Sranan.
    No span, a kondre naga den kondreman verwakti joe.
  5. Petra van Doorn:
    1 mei 2017
    Heel veel plezier! Geniet er van
  6. Arjan, Estrella & kids:
    1 mei 2017
    Big hug en heel veel plezier !

We zijn benieuwd naar al jullie verhalen / verslagen !!
  7. Pim:
    YOLO! xxx
  8. Karin W:
    2 mei 2017
    Geniet heerlijk met z'n drietjes! Het gaat geweldig worden! Ben heel benieuwd naar de verhalen!
  9. Wendy:
    2 mei 2017
    Heel veel plezier en geniet van alle avonturen!
  10. Jelly:
    2 mei 2017
    Heel veel plezier, avontuur en mooie ervaringen!
  11. Marjolijn:
    2 mei 2017
    Spannend hoor! Leuk om jullie verhalen te kunnen volgen. Genieten we hier ook een beetje mee.
  12. Mouse:
    2 mei 2017
    Lieverds, prachtige reis en geniet van jullie mooie en best spannende onderneming! Maarten kijkt uit naar de verhalen en fotos van Moene. Xxx dikke kus
  13. Mouse:
    2 mei 2017
    Een fijne en prachtige reis! Wij kijken uit naar alle verhalen en fotos. Maarten heeft zin om Moene te volgen , letterlijk en figuurlijk. Liefs en dikke kus
  14. Carolien:
    3 mei 2017
    Heel veel plezier aankomende maanden! Geniet ervan! Helaas heb ik je gisteren geen gedag meer kunnen zeggen, dus bij deze! En tot september!
  15. Greetje:
    4 mei 2017
    Een hele mooi reis gewenst! Ben heel benieuwd naar jullie verhalen, het wordt vast een onvergetelijke ervaring :-).
  16. Bassie:
    5 mei 2017
    Proficiat Moenemans. Maak er een leuke pubertijd van.
    Me sweetie me lobbie joe!
  17. Hanneke:
    5 mei 2017
    Hoi lieve Moene
    Van harte!!!! We proosten hier in het koude Amsterdam op je.
    Heel veel liefs,
    Judith Hanneke Tilo Bente
  18. Opa en oma:
    13 mei 2017
    Wat een mooie reis en wat hebben jullie al veel gezien. Dit zal je nog lang blijven herinneren.
    Lieve groetjes en knuffels.